Časopis Myslivost

Prosinec 2017

Maloobchodní bourárna zvěřiny

Myslivost 12/2017  Pavel Forejtek, Tamara Latini, Hana Jančová
Produkce zvěřiny, především ze spárkaté zvěře, má dlouhodobě vzestupný trend, který je však pro konzumenta nemyslivce charakterizovaný nabídkou výrobků zpracovatelských závodů, nabízených především prodejními řetězci v podobě mražených balíčků. Možnost nákupu čerstvé zvěřiny přímo od producenta, tedy uživatele honitby, byla donedávna legislativně značně problematická a ve většině případů i technologicky nerealizovatelná. Zakoupení daňka či divočáka pro potřebu nedělního oběda je nemyslitelné, zakoupení chlazeného a baleného plecka či kýty je již řešením přijatelným.
Obsah určený pro předplatitele.
Na pročtení článku se musíte zaregistrovat nebo přihlásit.
vychází v 7:50 a zapadá v 15:58 vychází v 2:30 a zapadá v 13:54 Nákupní košík 0
 
Zpracování dat...